torsdag den 17. oktober 2013

Efterår i Vejle..

Jeg har samlet lidt stemningsbilleder fra vores weekend i Vejle.

Der er så meget at tage billeder af når jeg først husker at tage kameraet med - og det gør jeg lige for tiden. Det er også helt vildt flot og inspirerende at tage billeder af naturen lige nu hvor der er så mange flotte farver.



Først er der gågaden med den lille løjerlige butik FUNDSTEDET i passagen ved Flegborg. Det er en skøn lille butik med en masse sager fra vores bedsteforældres tid.

 
og så måtte jeg selvfølgelig også tage et billede af et billede 

.... det hænger nemlig på en husvæg og reklamere for en af mine favorit kunstnere. Nemlig vejlekunstneren Albert Bertelsen. Er det da ikke bare smukt ?


Min tur bragte mig også ned til trianglen, et sted som egentlig er ganske forladt, mærkeligt da det ellers er et dejligt sted. Finanskrisen har bestemt ikke hjulpet til at holde hjulene igang på butikker i den ende af gågaden.

Men se lige hvor smukt det er med de ophængte drager.....


Hvis du under dig over at her er så mennesketomt på billederne, er det fordi jeg listede ud en tidlig, tidlig søndag morgen for at gå på fotojagt ..... og så møder man altså ikke mange levende sjæle i midtbyen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar