tirsdag den 26. november 2013

3. gang, lykkens gang....

Jeg har aldrig kastet mig ud i hul-mønster strik .... har aldrig haft tålmodigheden til at gennemføre et sådan projekt. 

Men så så jeg en anden udgave af Lene Holme Samsøe´s "Cecilia" og så var jeg solgt.

Når denne bluse strikkes op i lidt "hårdere" garn,  end i opskriften så skifter blusen karakter i min optik. Så nu gør jeg det .... den skal strikkes skal den.

Hvis det lykkes mig at gennemføre projektet skal blusen pakkes ind i julepapir og gives bort til et skønt familiemedlem som jeg håber vil kunne lide at få en hjemmestrikket bluse....



garn er højlandsuld og naturligvis fra Garnudsalg i Gug 

Det hører med til fortællingen om dette lace projekt jeg har kastet mig ud i, at det nu er 3. gang jeg forsøger mig med topstykket...... de 2 første gange havde jeg strikket fejl - og nøj hvor det ses tydligt.... så op igen og strik forfra...

håber på succes.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar