torsdag den 7. november 2013

Helsingborg....

Jeg har været en tur over sundet til vores Svenske kollegaer ... det er altid rart at komme til Sverige. 

Men en ting er sikker jeg har til tider svært ved at takle det svenske sprog .... det er til at smile af når det tages i betragtning at jeg i ca. 3 år har siddet i en svensk afdeling. 


... Men det er jo heller ikke viden for alle at Pressbyrån = kiosk, vel .

Vi bor altid inde i centrum ved Gamla Stan og her er så hyggeligt og fint. Chefen og jeg gik en aftentur som vi plejer og jeg havde denne gang mit kamera med. Desværre er alle billederne mørke men jeg håber at du alligevel kan fornemme den fine by.

Jeg var meget betaget af de fine vinter/jule lys der var hængt op i en stykke af gå-gaden. smukt med blå.

jeg er også vild med indretningen i morgenmadsresturanten på hotellet, og især de fine gamle tallerkner de har hængt op på vægen (tager jeg billede af næste gang) men også gulvet er ganske fint med forskellige mønstre på fliserne.

De få aftentimer vi har til egen rådighed når vi er afsted, ynder jeg at bruge på at læse (pt. læser jeg Jussi Adler Olsens 2. bog / Fasandræberne) og mit strikketøj..... altid mit strikketøj. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar