tirsdag den 3. december 2013

Julen sniger sig ind på os...

Ungerne har opdaget at det er december .... og da kalenderbladet afslørede at nu var det julemåneden var det med store hvin og glædesudbrud at julepynten blev hentet ned fra loftet.

Jeg er selv lidt "pyntesyg" i højtiderne og eeeelsker at pynte samt begrave mig i hobbyhjørnet.
Den lidelse er mine børn også smittet med.

Mine præferencer skifter lidt med moden, hvilke materialer og hvilke farver jeg syntes passer til udsmykningen, hvorimod ungerne mere går efter devisen jo mere jo bedre....




Masser af julekugler på metal juletræet + fugle.... Ungerne mente bestemt at julekuglerne skulle vises frem, også selvom vi ikke har juletræ i år....

og de er jo smukke, de fine glimtende kugler i "mulige" farver 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar