tirsdag den 21. januar 2014

En GRÅ Cille...

Ja grå det blev den altså - min første Cille. 

Grå var lige det jeg havde på garn-hylden... 


...undskyld det lidt mørke billede - det er mørkt i vejret og svære lysforhold for en amatør fotograf som undertegnet...

Jeg skrev i første linje - min første... - for det bliver bestemt ikke den sidste Cille jeg får strikket... næste skal være i farve .... men hvilken ? 



Fakta:
Opskrift: Cille af Lene Holme Samsøe / Suveræn STRIK på den feminine måde
Garnforbrug: Garnudsalg Blackhill uld ca. 180 g + Canard Mohair ca. 110 g
Pinde: nr 6.5 + 5.5

jeg har som Camilla taget ind på næst sidste pind i halskanten således jeg strikkede 2 masker sammen for hver 15 masker. 
Ellers er opskriften fulgt til punkt og prikke

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak ... Den var skøn at strikke og bestemt ikke min sidste Cille

      Slet
  2. Hvor er den flot,allerede da jeg så Camilla´s rykkede den op på todo,og den rykker bestemt ikke tilbage ved synet af din flotte grå.Ang fastlæser,så tryk på design øverst på din blog,så layout,tilføj gadget,flere gadgets,og tilføj så fast læser,så skulle den gerne komme frem :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sådan en dygtig strikker kan jeg se på din flotte blog, så en Cille på dine pinde vil bestemt være en klar vinder .

      Slet
  3. Wow hvor er den fed Gitte!!!! Jeg vidste ikke du havde en blog! Men jeg er da glad for, at jeg har opdaget den! Jeg vil gerne følge den fast, men det er vist en gadget du skal tilføje....


    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor hyggeligt - velkommen til
      Ja jeg mangler vis en del at sætte mig ind i med hensyn til blog.... Det må komme med tiden - jeg prøver ;)

      Slet