fredag den 21. marts 2014

Det går langsomt fremad...

Jeg strikker - jeg trevler op og prøver forfra...... mange gange...

Den strikketrøje som min ældste ønsker sig er under opbygning. Jeg forsøger at lave mit eget mønster ud fra hendes ønsker.... låner lidt maskeantal et sted og ideen til en krave et andet sted og sådan prøver jeg mig lidt frem og tilbage... lige nu mest tilbage ...

om det lykkedes at få en super cardigan ud af anstrengelserne - det håber jeg ...


for jeg har aldrig før konstrueret mit eget strikkemønsker ... så det er lidt på lykke og fromme  der arbejdes lige nu...


2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud. Husk at tage mange noter, det kunne være ældste bestiller en mere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak :) ... uha ja jeg forsøger at skrive ned.... en #2 vil da være 100000 gange nemmere - HVIS man kan forstå egne notater :)

      Slet