søndag den 9. marts 2014

Mit lille refugium....

Velkommen inde for i mit lille åndehul....

Her skal jeg klippe, klistre, male, trykke .....





dyrke blomster, snakke, reflektere, lytte til musik, strikke ...... og så meget mere.....
her er ikke stort - men det er hyggeligt.




Jeg glæder mig bare SÅ meget til at varme-graderne stiger så jeg kan komme i gang med at nyde .....

Jeg kommer til at dele pladsen med en anden smuk madamme ved samme navn som jeg og vi skal nyde dette fri-rum som bliver vores.... børne/mande fri-zone med mindre de bliver inviteret ...  Ja sådan må det være, der er heller ikke plads til mere end 2 af gangen i det lille skur. 

Ude foran har vi også vores egen lille private tearasse som vi også kommer til at inddrage til være-sted på en varm dag. Den skal jeg nok vise når vi rykker derud - lige nu ser alt udendørs lidt trist ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar