tirsdag den 22. april 2014

lidt af hvert på nålen og pindene...

Tja jeg er her stadig.... 

Har haft en meget dejlig påskeferie hvor den stod på besøg af venner og familie samt lidt praktisk arbejde med et skur..

...og lidt hæklearbejde samt strik er der også blevet lidt tid til, heldigvis.


øver mig stadig i strømper... elsker dette lille projekt som kan klares på et par aftener - så 2 stk. pige sokker til koldere tider..


bunken af fine African Flower´s vokser og jeg har regnet ud at der nu kun mangler 31 stk til et nogenlunde tæppe .... og nej jeg har ikke forstået hvordan jeg skal hækle sammen løbende - kan ikke rigtig greje hvordan det skal gøres... måske jeg skulle byde på en kop te/kaffe til en venlig sjæl som vil komme og vejlede ?


Ikke mindst den hjemme komponerede cardigan til pigen i Frankrig kommet så langt at kroppen er færdig, efter at stykket har været strikket 2 1/2 gang med justeringer... godt at der er lang tid til det bliver koldt, for der er nu 2 stk ærmer som mangler... overvejer om jeg skal forsøge mig med at strikke dem samtidig som "2 på 1 pind" ?


og slutteligt så var der en dag hvor jeg lige manglede et lille bitte projekt til en ventetid i håndboldhallen... en lille bitte hæklefirkant som kunne opbruge alle mine mangle små nøgler uld-garn-rester jeg har fra mine Seyfarth sjaler..... og se - lapperne er hæklet sammen løbende - lidt stort :o) 








1 kommentar:

  1. Dejlige ting, du får produceret. Og det farvestrålende tæppe bliver så smukt.

    SvarSlet