søndag den 10. august 2014

Jeg elllsker frynser ..

og det skal jeg da love for jeg har fået lavet på dette sjal ...

som sjovt nok også hedder FRINGED by Stephen West

det er da genialt til en kedelig efterårsjakke, og da jeg har valgt en masse forskellige garnrester at lave frynserne af (resten af sjalet er også strikket af rester).... nogen af dem endda selvlysende neon farver, så bliver det ikke kedligt. Ved godt det ikke er fint at sige nu her under sommeren, men jeg kan da helt glæde mig til kolde tider.....lidt








det var dette billede jeg blev solgt til ....se Stephen West´ fine udgave



du kan købe opskrift her

og det er smadder sjovt at strikke oven i købet, det bliver ikke sidste udgave fra min hånd så længe jeg er vild med de dersen frynser.


2 kommentarer:

  1. Det ble fint med frynser i ulike farger:)

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte - ja jeg syntes også det er lidt sjovt med lidt spæl på farverne.... det vil klæde min sorte vinterkjole så fint.

    SvarSlet