mandag den 7. oktober 2013

Den Spanske Blonde....



Spansk Blonde
Det skrider stille og roligt fremad med Den Spanske Blonde som jeg har set hos LiseLotte  www.slagtenhelligko.dk den er fantastisk... og himmelsk blød.




tænk sig det er kameluld og lidt Alpaca. Så bliver det næppe finere.


der tælles rækker så mønster bliver rigtig
Jeg er slet ikke øvet i at strikke hulmønster - det er vel anden gang i min tid som strikker at jeg har forsøgt mig med det. Puha som tungen er lige i munden når jeg sidder og nørkler. 

For at det ikke skal være "løwn" så har jeg valgt at denne mønster bord skal løbe både på forsiden og bagsiden af tunikaen, så man kan sige at jeg får øvet mønsterstrik .... måske ender jeg med at blive god til det ? 

Håbet er endnu lysegrønt.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar