søndag den 17. november 2013

Sidste billede .....



Jeg lover det ...

Det er sidste billede fra mit malerkursus ! 

Jeg nåede heller ikke flere - slut prut 

Dette lille fine billede er egentlig en masse små rester fra de andre - malings rester, papirrester og så en prøve på at lave egen skabelon, klippet striber i papir og dubbet med maling herefter. samt en lille streg med Posca tussen.

men lille og fint blev det .... til mig selv 


Efter at have været på kursus hos Rie så er jeg MÅSKE blevet lidt mere modig ? jeg er overbevist om at nu har jeg prøvet at være ustruktureret med en malerpensel - det var ganske ganske grænseoverskridende ikke fra første penselstrøg at have alt planlagt... 

det var udfordrende og totalt skønt 

det skal prøves igen - både et kursus til Rie (til næste år) og så skal jeg have flere skabeloner så jeg kan få noget struktur/mønstre som der kan arbejdes videre på....de er bestilt og jeg glæder mig til at de ankommer...

Så snart tiden er til det... så skal der males ...og klistres.... og limes... og klippes.... og være ganske rodet og ende med noget godt....

Men I slipper for flere indslag med billeder fra min hånd foreløbig .... tilbage til strik og den almindelige hverdag som jeg finder på at fange med kameralinsen....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar