lørdag den 16. november 2013

strik i miniformat...


...... en anelse julet...

Jeg har aldrig fået prøvet de norske herre Arne og Carlos´ strikkede julekugler. Har nogen i familien der syntes at det er for tosset at stikke. Så hellere leve med de mindst 100 almindelige julekugler jeg har fået samlet sammen efterhånden.

Men altså så var det jeg fandt en guirlande med strikkede stjerner som jeg syntes passede rigtig godt til mit projekt med at få lavet et hav af forskellige flettede julestjerner.

så jeg gik i gang med reste garnet, som jeg har masser af... og det er slet ikke så svært at strikke disse stjerner. 

De ligger klar til en tur i vaskemaskinen så de kan blive pæne og jævne, for herefter skal jeg have dem hæklet på snor.... et nemt lille og hurtigt projekt at lave en sådan jule-guirlande. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar