onsdag den 11. december 2013

En lille blå ballerina....

Endelig er hun kommet op på en plade..... hende den blå ballerina ...


I påsken var vi en tur på Kunsten i Ålborg. Det var i sig selv en dejlig oplevelse, da jeg ikke har været der i mange år. Husker i gru på en barndom hvor vi blev hevet med til den ene udstilling efter den anden for lidt kultur havde vi bestemt godt af..... men det har bestemt også været meget interessant og lærerigt.....

Desuden gør jeg "det" også selv mod mine børn i dag - de skal med ind i kunstens verden 

Nå men tilbage til påsken og den skønne udstilling som Ålborg kunstmuseum havde opsat med Michael Kvium.  En flot og super skøn udstilling hvor jeg blev bombarderet med farver - skønne farver - stærke farver. 

Det var 2. gang jeg så en udstilling med Kvium. 1. gang var på Aros og jeg må melde at jeg bestemt gerne vil gense billeder fra Kviums hånd både 3. og 4., 5. gang de er i mit univers så stærke og fine billeder. 

Men et maleri har jeg ikke råd til  - men en skøn plakat - ja der kan jeg være med .... juhu

Mine børn deler ikke min begejstring for dette billede - skummelt og grumt - selvom det også er dragende med lorten i hånden .... så nu må jeg finde et tilpas sted at hænge hende så hun ikke skræmmer nogen ....og jeg samtidig kan nyde at have hende hængende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar