tirsdag den 10. december 2013

strikker stadig fluer.... og cirkler

Jeg får ikke strikket så hurtigt som jeg gerne ville, eller jo det gør jeg, men når jeg kommer i tanke om at jeg vil have en lidt bredere model end den jeg havde strikket i første omgang - og så trævler op så, føles det som om det tager evig tid....

men nu er der kommet en flue mere på i breden og der er kortet af i længden. Matilde mente at jeg mest gik i korte turnikaer - ikke kjoler og det kunne hun have så evigt ret i. Så det tog så lige en ændring på længden.

Nu håber jeg så på at jeg kan få strikket forstykket i aften imens jeg hepper på de danske piger mod Algeriet.... 


.....eller måske man skulle starte på en model tempelblomst ? det frister ....... 

jeg har ellers været ben-hård til at overholde 1 projekt af gangen men måske jeg godt kan administrere 2 for en gang skyld ? 

måske ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar