tirsdag den 11. februar 2014

Det kan man også....

Bruge garnet fra Søstrene Anna og Clara til ....


nogen ørn er jeg ikke til at hækle - meeen disse er faktisk sjove at lave ... og man slipper afsted med lidt mindre god hækling ... det er lidt af et sidespring til det vævestrikkede tæppe jeg har påbegyndt..... 

Jeg har i noget tid set på disse farverige African Flowers og været vildt forelsket i de farver der kunne dukke frem ved tilfældighederne..... og så havde jeg lige disse farverige bomuldsgarner fundet frem .... skulle liiiige tjekke om jeg kunne hækle dem.... en blev til flere - måske man skulle hækle et bette tæppe med disse ??? 

Gid man havde vinterferie *suk* 

4 kommentarer:

  1. African Flowers er du da en ørn til - det ser super godt ud :)

    SvarSlet
  2. Tak ;) ..tror nu bare at jeg har været heldig med kamera vinklen,.... (Hi) men jeg kan fortælle at jeg sidder med tungen lige i munden og øver - øvelse gør mester .. Og det er jo sjovt at mestre noget nyt.

    SvarSlet
  3. Skulle du få brug for idéer til dine fine hexagons kan jeg anbefale at se hvad Heidi Bears laver, jeg har feks hæklet hendes frø

    SvarSlet
  4. Wow hvor er de fede, ja, du skal da lave et tæppe af dem, det ville da være mega fedt!

    SvarSlet